четвъртък, 22 септември 2011 г.

Печено сирене с яйца



Нужен ви е глинен съд с капак. Дъното се намазва с масло. Отгоре се подрежда сирене на дебели плочки. Върху сиренето се слагат резени домати. Отгоре може да се сложи чушка, но не е задължително. И накрая се чупят яйца. Слагат се парченца масло и се поръсва с шарена сол. Ястието се похлупва и се слага в незагрята предварително фурна. Пече се до готовност на яйцата.


Точно количество на продуктите не пиша. Можете да го направите, както на вас ви харесва.

7 коментара:

  1. Много, много апетитно!
    Както съм гладна.......... ми идва да заръфам монитора :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Харесвам твоите рецепти, защото са лесни и бързи, без много усукване,
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Снощи си легнах с "Печено сирене с яйца" във Фейс-а :)
    Днес ставам и пак "Печеното сиренеце:)))))
    И аз като Пепчо ще заръфам монитора на закуска!!!!!
    Хубав ден, Илианка!

    ОтговорИзтриване
  4. Хубав ден, момичета!
    Пепи, Дани, жалко, че сте толкова далече... щях да ви спретна набързо :)
    Жани, да, рецептите, които предлагам са точно такива - за ежедневието. Прави ми впечатление, че хората, които попадат тук и са редовни читатели предпочитат простичките неща.

    ОтговорИзтриване
  5. Looks so tasty:)Combination is well chosen:)

    ОтговорИзтриване
  6. Прилича ми на огромно "сирене по шопски" ,Илианче и бих казала,че много колоритно изглежда така в един общ съд,вместо в отделни купички!Много ми допада идеята,благодаря,че сподели!

    Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...